Başlangıç; 

 


Sanal sosyal yaşamımda yer alan tweeter,facebook,instegram gibi kullanım alanım içine bu gün 11 Haziran 2016 tarihinde wordpress programını da ekledim, burdan paylaşım yapabilmemin de iletişimde etkinliğine olan inancım da bana ayrı bir mutluluk veriyor.

Paylaşımlarımı  kendi çektiğim fotoğraflarım ile yapmak da amotõr bir ruh zenginliğim.Fotoğraf galerime baktığımda manzara fotoğraflarım da gün batımı ile bulutlar,mekan aynı olsa da her günde güneşin rengi ile şekillenen bulutların farklı görüntüsünün bana hep bir hayatın hikayesini okuyoruş hissini verdiğini de söyleyebilirim.Yaşam alanım içindeki bahçe,meyve ağaçları çiçekler ,sebzeler ilgi alanım içinde olduğu gibi , pişirdiğim yemekleri de bu güne kadar fotoğraflamak ayrı bir keyifti. 

Sosyal medya bir nevi terapi.. Ben buna inanıyorum. .Yazdıklarınız ister okunsun ister okunmasın .. Yaptığınız işlem size mutluluk veriyorsa konu bitmiştir. O zaman vakit geç değildir.Hayat başlangıcı ile hayatın sonu arasındaki mesafede varız olmaya devam edeceğiz.

Daha sonraki Paylaşımlarımı belkide hep mutfak ve yemek ūzerine yapar, içine de tuz niyetine yaşanmış hikayelerimi serperim. BAŞLANGIÇ  iyi oldumu bilmiyorum ama bilinç altım iyi oldu diyorsa öyledir.. Sağlıklı günlere. .

Leave a Reply

