Makarna ile anılar..

​Bazı günler insana zordur. Zor dediysem vaktin kısıtlı olduğu zamanlar için söylüyorum.

Her insanın hayatında zor günleri olmuştur.  En zor günler ise kişinin ailede baş gösteren hastalıklarda hastaya bakımın Kıbrıs şartlarindaki ehemmiyetir. Bazen kendimi hemşirelik  diploması olmayan biri olarak baş hemşire yerine koyduğum günlerden de geçtiğimi hatırlayarak tam ruh halimi bozacak düşüncelere sokacağım anda bu halden hızla uzaklaşıyorum.  

Dün 2002 de kaybettiğimiz annemin doğum günü idi 29 Temmuz birşey yazmak istemedim, yazamadım hissiyatım buna mūsait değildi.. Ama yine de bana öğrettiği her şey için bilhassa da onun Õzdemir ile Kandemir Şakir, Duygu ,Denis,Rena ‘ya olan torun ve evlat  sevgisinin bana geçtigini derinden hissettiğimdir. Bir de kardeş sevgisinin..ūç kardeş olarak bize hiç birbirinizden vazgeçmeyin aşısıdır. 
Mutfaktaki her şey bana annemi bir vesile hatırlatıyor.makarna yemeğinin anımsattığı gerçek aile hikayemizdeki bir diğer  paylaşımdır ..
Mutfaklarda en kolay yemek ama en çok tüketimi olan makarna da sevilmeyecek gibi değil hele yanında birkaç kalem pirzolaya mutlaka ekşi sıkarsanız.. Hellimini de bol koyarsanız.. 

Yaşam sūresince evinizde ,ağız tadınız hiç eksilmesin.💕 💕 dileğiyle iyi günlere..

Leave a Reply

