Köfteli Pazı..

​Her ayın sabahı insana ay sonunu istese de istemese de hatırlatır. 

Ay kapının arkasındadır deyişleri eski yıllardan beri zihnimizde yer edendir.

İnsan gerek çalışma hayatında gerekse ev hayatında planlama yapmaz ise bütçesindeki açığın acı gerçeği ile karşı karşıya kalır.
Maalesef sigara sağlığa zararlı ama içiliyor hele bir ailede karı koca içiyorsa bu eğer birer paket dahi olsa maliyeti nedir hesaplayan bulur.
Bu sağlığa zararlı tüketim belkide o ailenin çocuklarının bir ihtiyacıdır.  Şimdi hissettiğim bunu okurken belkide sadece parası olan mı sigara içsin veya bu kadar stres içinde içmeyelim de ne yapalım diyen çok.
Halbuki bu sigara illetinden öncelikle sağlığınız için vazgeçtim diyebilmeniz zarureti vardır. Ben de yıllarca sigara kullandım ancak karar verdim,irademi kullandım 14 yıl evvel sigarayı bıraktım.

Bu gün KKTC Meclisi açılıyor  brt2 kanalında canlı yayın bizleri ekrana bağlıyor.. Hayırlısı olsun..
Ekim ayının 3. Gününden sizlere merhaba derken bu gün ilginç bir yemeğimi de sizlerle paylaşmak isterim.. Köfteli pazı ,maydanoz,kabak.. neden olmasın endişe yok köfteli ıspanak bunu kıskanmaz.
Bizlere vitamin deposu olan yiyeceklerden uzak durmayalım bu sebzeleri soframıza misafir etmekten fayda var zarar yoktur. Hepinize sevgiler,saygılar..💕💕

Leave a Reply

