29 Kasım..

​Hayatımda 29 Kasım gibi kapkaranlık bir günün hissiyatını hiç yaşamadım.  

Gece gördüğüm rüya için sabah altı sularında rüya tabirlerine baktım ” ülkenizde tanıdık kişilerin kaybı olacak ” diyen cümleyi okumadan sayfadan çıktım bu  saatler torunlarımın ikisinin ,okula hazırlanış ve evin köşesinden geçen iki ayrı okul servisine 7.10 da biniş saatleri ne denk geliyordu. Bir an onları hava soğuk bari üşümeseler diye aklımdan geçirdim. İçimde garip bir ürperti vardı.

Daha sonra Tweeterde haberlere girdim ilk gördüğüm  tweet Alihan Pehlivan’dı tam gözümün içine girdi “Girne Boğazında servis aracı kaza yaptı çok sayıda yaralı var… Aman tanrım derken tweetin sonunu okuyamadım, başımdan aşağı kaynar sular dökülmüş gibi bütün damarlarımdaki kan başıma sıçradı. Bayılmak üzereydim kendimi bir anda toparladım.

Bu tarifi imkansız duygular içinde aklıma kim geldi ise aradım sanki bitmez tükenmez bir acı içindeki ana yüreğim hangi eve ateş düştüğünün arayışı  içerisindeyi.

Her gün saat 7.30 civarında büyük oğlum bana geliyordu bu gün gelmedi. Haberi duyar duymaz  hastahaneye gitmiş.. sonra ardından haberler, üzüntü dolu geçmek bilmeyen saatler gecenin karanlığında devam eden üzüntünün ana yüreğindeki yerinin derinliğindeki gözyaşları.. içimizde tarifsiz bir  *İSYAN * ancak gidenin geri dönmediği bir dünya..
Evet doğrudur ateş düştüğü yeri yakar ama bizleri de o ateşin alevi sarar acısı yakar.
Kendimizin evlatları olduğu kadar, bütün çocukları seven,insani duygular içerisindeki kişilerin sahiplendiği bu durum içindeki herkese ama herkese, ailelere sabırlar dilerken kazada kaybettiğimiz çocuklarımıza Allahtan rahmet diler,  toplumumuzun başı sağolsun dileğimi sizler ile paylaşır yaralılara acil şifalar dilerim.

  

Leave a Reply

