Aklı Selim Üstün Gelsin ..

​Okudum.. Yine okuyorum .. Karanlık bir günün vaktinin nasıl değerlendirilebileceği, hususunda kendimce mücadele ruhu içindeyim. Hava yağmurun, gökgürltüsünün, rüzgarın isyanlarında..
Sabah beri açık olan tv ansızın sinyal yok diyor. Bütün kanallara bakıyorum hepsi öyle.. Bir yarım saat böyle geçiyor. 

Sabah Serhat İncirli  Brezilya’daki uçak kazasında ölen futbolcularının haberini verirken kalecinin ölmeden önce eşini aradığını bize duyrurken gözlerindeki acısının ifadesinin yüreğimizdeki acıyı alevlendirdiğini bir kez daha hissediyorum. Ada tv Nihan YÜCEL in sosyal paylaşım okumalarını bu hususta her tv haberini izliyorum.. 
Okuyorum facebook arkadaşlarımın yazdıklarını hata yazılanların altına yazılan yorumlara kadar okuyorum. Zaten okunsun diye yapmıyorlar mı? Elbette öyle bizler de içimizden geçenleri, hissettiklerimizi cümleleri kurarken acının paylaşımı ile birbirimizi anlayış için yazmıyormuyuz.  Yazıyoruz..
Tweeterde bir takipçimin ifadesindeki 
 *Eskiden acılar ve üzüntüler  insanları birbirine yaklaştırıyordu,şimdi uzaklaştırıyor,işte en acısı da budur*  tweeti ne kadar doğru.  
Temennim o ki kimse kimseyi kırmadan ezelden beri  yaşanan acıların *bedelinde*  Aklı Selim üstün gelsin. 
Bu günün acısı yarınlara taşınırken unutulmaz olanların can güvensizliği ne ülkemizde ne de başka bir çoğrafyada yaşanmasın. 
ANA  kucağı dururken kimsenin kucağı KARA toprak olmasın. Allah sabır ve metaneti acıyı yaşayanlara ve bizlere versin.. 
Anlamlı bir ifade de peygamberimizin bu sözünde; 

“BaşkaIarının kusurIarından bahsetmek istediğin vakit, kendi kusurIarını hatırIa. O zaman başkaIarının kusurIarIarıyIa aIakadar oImaya hakkın oImadığını anIarsın.” Hz.Muhammed

Leave a Reply

